Якою службою доставки відправляємо?
Перевагу надаємо Новій Пошті.
По всій Україні строк доставки Новою Поштою 2-3 дні.
Також можемо доставити товар, іншою зручною для вас службою доставки,цей момент узгоджуємо з вами при підтвердженні замовлення.
Як відбувається обмін?
- Якщо ялинка вам не підійшла за якимoсь параметром – ми зробимо обмін! Ви відправляєте нам ялинку, ми перевіряємо її у нас на складі і після цього відправляємо вам нову.
- Якщо нова ялинка дешевша – повертаємо різницю
- Якщо дорожча – чекаємо на вашу оплату і відправляємо
- Якщо раптом виник виробничий брак – міняємо за власний рахунок
Чи можливе повернення?
Так, у межах 14 днів з будь яких причин
Вимоги до повернення товару:
- повна комплектація товару;
- цілісність, неушкодженість упаковки;
Яким чином відбувається оплата?
Є 4 способи: повна передоплата, оплата при отриманні, оплата частинами та миттєва розстрочка.
- Повна передоплата: до відправлення ялинки ви перераховуєте повну суму на нашу картку-рахунок підприємця.
- Оплата при отриманні/післяплата – ви перевіряєте ялинку на відділенні Нової Пошти, або іншої служби доставки і лише після цього оплачуєте.
- Оплата частинами – послуга оплати частинами без комісії для власників кредитних карток ПриватБанк, А-Банк, Альфа-Банк.
- Миттєва розстрочка – для власників кредитних карток ПриватБанк аж до 24 місяців із мінімальною комісією. Для клієнта комісія з сервісу становить 2,9% від суми покупки щомісяця. Що стосується списання регулярного платежа в рахунок кредитних коштів клієнт сплачує додатково комісію карти в розмірі 4%.
- Оплата за допомогою LiqPay.