Меню Закрити

Умови оплати,доставки та повернення товару

Якою службою доставки відправляємо?

Перевагу надаємо Новій Пошті.

По всій Україні строк доставки Новою Поштою 2-3 дні.

Також можемо доставити товар, іншою зручною для вас службою доставки,цей момент узгоджуємо з вами при підтвердженні замовлення.

Як відбувається обмін?

  • Якщо ялинка вам не підійшла за якимoсь параметром – ми зробимо обмін! Ви відправляєте нам ялинку, ми перевіряємо її у нас на складі і після цього відправляємо вам нову.
  • Якщо нова ялинка дешевша – повертаємо різницю
  • Якщо дорожча – чекаємо на вашу оплату і відправляємо
  • Якщо раптом виник виробничий брак – міняємо за власний рахунок

Чи можливе повернення?

Так, у межах 14 днів з будь яких причин

Вимоги до повернення товару:

  • повна комплектація товару;
  • цілісність, неушкодженість упаковки;

Яким чином відбувається оплата?

Є 4 способи: повна передоплата, оплата при отриманні, оплата частинами та миттєва розстрочка.

  1. Повна передоплата: до відправлення ялинки ви перераховуєте повну суму на нашу картку-рахунок підприємця.
  2. Оплата при отриманні/післяплата – ви перевіряєте ялинку на відділенні Нової Пошти, або іншої служби доставки і лише після цього оплачуєте.
  3. Оплата частинами – послуга оплати частинами без комісії для власників кредитних карток ПриватБанк 4 місяців.
  4. Миттєва розстрочка – для власників кредитних карток ПриватБанк аж до 24 місяців із мінімальною комісією. Для клієнта комісія з сервісу становить 2,9% від суми покупки щомісяця. Що стосується списання регулярного платежа в рахунок кредитних коштів клієнт сплачує додатково комісію карти в розмірі 4%.
  5. Оплата за допомогою LiqPay.
ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Всі результати пошуку